Hva grafisk design innebærer
Hva grafisk design innebærer
Måten selskapet uttrykker seg på vil påvirke hvordan det og tilknyttede tjenester og produkter oppfattes av målgruppen. Dette omfatter alt fra visuell kommunikasjon og form til skrift, tekst, markedsføring, verktøy og webteknologi. Noen nøkkelord er blant annet:
Estetikk
Brukervennlighet
Funksjonalitet
Struktur
Lesbarhet
Budskap
Rising Bear bistår deg med det visuelle uttrykket
Rising Bear bistår deg med det visuelle uttrykket
Det visuelle uttrykket er viktig både for selskapets identitet og formidlingsevne. Gjennom et grafisk designbyrå som Rising Bear, vil du få bistand til å sikre et grafisk uttrykk som formidler selskapets budskap og verdier. Vi hjelper deg med alt fra logo til videoannonser, webdesign, strategi og markedsføring. Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktende samtale, slik at vi kan se hvordan vi best kan bistå.
Ofte stilte spørsmål
Hva er et grafisk designbyrå?
Et grafisk designbyrå bistår selskap med å formidle sitt visuelle uttrykk (derav budskap) til sine målgrupper gjennom bilder og tekst. Hensikten med denne visuelle kommunikasjonen er å informere, inspirere og/eller fenge målgruppen. Ulike eksempler på grafisk design inkluderer reklameplakater, nettsider, bøker og blader, annonser og logoer.
Hvorfor skal jeg velge Rising Bear?
Rising Bear er et fullservicebyrå som også er spesialist på å hjelpe bedrifter med å utvikle det mest effektive og passende grafiske uttrykket. Vi er et lite nok grafisk designbyrå til å yte personlig service, men stort nok til å sikre gode resultater. Du vil ikke bare finne tjenester rettet spesifikt mot grafisk design hos oss, men også flere tilknyttede tjenester som til sammen vil forme en helhetlig pakke.
Hva om vi ikke vet hva slags visuelt uttrykk vi er ute etter?
Dersom det er usikkerhet rundt det visuelle uttrykket, er det ingenting i veien for å ta kontakt med oss. Gjennom samtaler kan vi sammen komme fram til hva det er selskapet ønsker å formidle, og som grafisk designbyrå tar vi på oss ansvaret med å sikre en rød tråd mellom det visuelle og selve budskapet.